Kariera - dołącz do nas

Firmę tworzą ludzie, dlatego staramy się wybrać pracowników, dla których praca to nie tylko źródło utrzymania, ale także realizacja własnej pasji. Źródłem naszego sukcesu jest również połączenie doświadczenia i szerokiej wiedzy wieloletnich pracowników z dynamizmem i kreatywnością młodych ludzi.

Naszym pracownikom umożliwiamy pracę przy wielu projektach, z różnych gałęzi przemysłu. Dbamy, aby nasi pracownicy czuli się współautorami sukcesu firmy, bo to dzięki ich pracy na wszystkich szczeblach możemy cieszyć się dziś wysoką pozycją na rynku.

Jeżeli chcesz podjąć wyzwanie, jakie postawi przed Tobą ABAKOSTEEL S.C., dołącz do nas już dziś i weź udział w budowaniu silnej pozycji naszej marki na rynku globalnym. Sprawdź aktualne oferty pracy i zaaplikuj.
 
 
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Pracownika Działu Obsługi Klienta.

 

Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów:
    • udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy w bezpośrednim kontakcie z Klientem w biurze, w ramach targów branżowych na targach, eventach oraz w kontakcie telefonicznym, korespondencji e-mail,
    • pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie pozytywnych i trwałych relacji z dotychczasowymi Klientami, dbanie o ich satysfakcję i lojalność,
    • posiadanie wiedzy na temat oferty firmy, wyceny produktów, aby móc precyzyjnie informować Klientów o cenach, promocjach i warunkach współpracy,
    • przyjmowanie zamówień oraz nadzorowanie procesu ich realizacji zgodnie z procedurami wewnętrznymi firmy,
    • ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia spójnej i skutecznej obsługi klienta
  • obsługa systemu CRM oraz pakietu Office (Word, Excel)
  • wprowadzanie danych do systemu ERP
  • wprowadzenie danych i obsługa platformy B2B
  • wspomaganie i nadzorowanie pracy przedstawicieli handlowych
  • dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy: - wspieranie działań marketingowych m.in. w zakresie zamawiania materiałów reklamowych, udziału w targach i spotkaniach z Klientami - pomoc w organizacji wyjazdów służbowych, - udział w tworzeniu ofert i akcji promocyjnych oraz treści na Social Media
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

 

Nasze wymagania:
  • doświadczenie w pracy w dziale związanym z obsługą klienta
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem połączone z pozytywnym nastawieniem
  • obsługa pakietu Office (Word, Excel)
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole
  • zdolności analityczne, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność
  • otwartość i umiejętność budowania dobrych relacji zawodowych i koleżeńskich
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie działającej na rynku krajowym i zagranicznym
  • pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
  • potrzebne narzędzia pracy i szkolenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kwalifikacji
  • miłą i przyjazną atmosferę w pracy.

 

Dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej prosimy przesyłać na adres: praca@abakosteel.pl

Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami.  

 

Informacje Prawne:

Dokumenty aplikacyjne proszę opatrzyć zgodą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Abakosteel s.c. moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku).”

W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Abakosteel s.c. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”.